sâmbătă, 2 aprilie 2011

Vino


Ce cauti in vazduh ciudata poezie?

Pe cine tot iubesti de mi te-alaturi mie ?

Ai rani in suflet ce dor la nesfarsit?

Ai spini in talpi de la vreun fost iubit?

De ce tot tragi la mine mereu la infinit?

Nu stii ca al meu suflet e neampartasit?

Tu vii,eu plec nu ma gasesti acasa

Iar cand te strig,de ce nu iti mai pasa?

Cu dor in suflet cauti pe cineva

Cu tristete in zambet iti spun ca nu e vina mea!

Nu gasesti la mine alinare,poate putina nepasare

Cauta in pulberele unei stele,miroase o floare

Cum sa te ajut cand nevoia mea de tine e mult mai mare

Uneori ma intreb,esti chiar tu oare?

Esti muza mea,delirul meu de cuvinte

Esti oarba si imi dictezi ce doar se simte

Dar povestea mea e una mai veche

Cand noi impreuna formam o pereche

Acum tu vii ca o necunoscuta,cu propriile tale arme de lupta

Imi aduci neliniste multa,imi ceri sa cunosc iubire neinascuta

Acum e timpul sa vii,sa ramai,sa ramai muta,asculta

E ultima oare cand mai vii la mine nevruta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu