duminică, 17 aprilie 2011

Ultimul vals

Dansam impreuna valsul unei iubiri,dar nu stiam ca orice pas gresit e pasul unei despartiri,

Inchideti ochii descatuseaza-te de la atatea priviri,imagineaza-ti ca e primul nostru dans imbracati in miri,


Stiu ca ti-e greu cand sala e plina,cu muzica trista ce ne priveste si ea in surdina,

Sunt artificii in ochii tai,in ai mei e luna plina,dar stii ce-mi taie respiratia,inima ta lina,

Tu,eleganta icoana cu picioare lungi,doar nu credeai vreodata ca de iubire poti sa fugi,

Acum ma iei din nou in brate,incepi sa plangi,e timpul sa stii ce sa pastrezi si ce sa alungi,

Prestatia noastra,mereu un frumos duet,te-a impins sa te impiedici cazand intr-un falset,

Iti intind o mana,iti ofer un zambet,nu-ti pierde speranta nici macar un sfert,

De cazi,eu cad cu tine,de iti e greu,eu sufar pentru tine,iar daca tu ma vrei si eu te vreau pe tine

Acum saruta-ma iubire,si spune-ti,o sa fie bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu