vineri, 14 ianuarie 2011

Vis


Ce vrei tu sentiment de tot incerci sa ma trezesti
Nu incerca sa te amagesti incearca sa-mi vorbesti
Ma tot tii treaz,nu-ti fie frica nu ma pierzi
Te simt,incerci sa fugi,ma tulburi,de ce nu crezi..



De ce iti lasi amaraciune in ochii mei
Azi sunt deschisi,la noapte iar sunt grei
Nu te-ntrista,nu se inchid in orice seara
Mereu ii tin deschisi,ii tin sa nu te doara,


Deschis mi-e graiul pentru tine
Deschis mi-e sufletul in bine
Deschisa mintea te accepta
Deschisa-i rana ce te-asteapta,



Tu vii si pleci miros necunoscut
Tu tipi cu glasul unu nou nascut
Te zbati ma ademenesti oftatul meu drag
Te rog sa ai curajul sa treci si acest prag,



I-ati in curaj sa-mi calci al meu obraz
Nu-ti fie frica sunt inca treaz
Am doar ochii inchisi,transpir de frica
Sper sa ajungi acolo unde vrei dar nu in pripa,



Imi faci orice ca o fantoma pierduta
Iti las si frumusetea ca si o floare muta
Treci prin mine ca un fior prin maduva
Treci acum iubire sa nu-mi ramai vaduva.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu