vineri, 9 octombrie 2009

Inceput



Stop!Sa terminat un joc,a fost un hop,am fost miop
Desprindeti-va radacini din adancul meu loc
De acolo de unde nu a ajuns nici un gram de noroc
Totusi imi rade inima,sunt acelasi necunoscut proroc


Sunt 20 de ani de clincanit in mine
Nici o secunda nu s-a oprit nici pentru tine,nici pentru tine
E precum o ancora ce in adancuri se mentine
Doar ca atunci cand totul e limpede ma ingenuncheaza,in fine...


Acum sunt tot ceea ce imi doresc
Atrag si contrarii si pe cei ce se prefac ca ma iubesc
Chiar daca uneori e trist si viata imi ofera alt test
Nu ma injosesc,imi spun rugaciunea mintii si din nou parca plutesc


In cele din urma aleg ca dintr-o imensa urna
Ca un catel ce dupa ultima hrana scurma
Pe voi cei dragi ce-mi sunteti aproape in cele din urma
Va scriu eu de aici......din pustiita mea umbra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu